FAQ

Ofte stillede spørgsmål om argan produkter

  • Hvor kommer jeres Argan Olie fra?

Vores Argan Olie kommer fra det sydvestlige Marokko. Argan Kerner bliver valgt i en region, hvor der ikke bliver sprøjtet med kemikalier.

  • Hvad Indeholder jeres Argan Olie?

Vores Argan Olie er 100 % ren, og derfor er indholdet: Argania Spinosa Kernel Oil. Vi kan til enhver tid dokumentere, at vores Argan Olie er den ren vare, og at den er af den højeste kvalitet på markedet.

  • Er jeres Argan Olie økologisk?

Ja vores Argan Olie er økologisk med certificat fra EcoCert. Vores Argan Olie bliver udvundet af kerner, som er samlet i en region, hvor der ikke bliver sprøjet med kemikalier.

Andre Argan Olier, som ikke er ECOcert certificeret, er udvundet af kerner, som er samlet i skove, der ligger tæt op af marker, hvor man sprøjter.

  • Hvorfor er jeres Argan Olie så billig?

Vi kan tilbyde Argan Olie til den mest favorable pris på markedet, fordi vi ikke har et led mellem os og fabrikken i Marokko. Vi kommer selv fra Marokko og kan altid forhandle den bedste pris. De fleste forhandlere i Danmark køber hos en distributør i EU, derfor er deres olier ikke så billig som vores.

Kontakt med Arganista

  • Hvordan kan man komme i kontakt med jer?

Vi er her altid for vores kunder. Du kan komme i kontakt med os via:

Telefon: 27820822

e-mail: kontakt@arganista.dk

eller: udfyld formularen her

  • Hvor lang tid skal jeg vente på et svar fra jer?

Vi besvarer alle henvendelser løbende. Har du sendt os en forespørgsel mellem 8:00 og 15:00, kan du forvente et svar inden 1 time.

Efter dette tidsrum, får du et svar senest kl. 10:00 dagen efter.

  • Hvad kan jeg kontakte jer om?

Alle forespørgsler omkring varer, levering, køb, salg, jobs mv. er altid velkommen.

Levering

  • Hvordan forgår forsendelser af varerne?

Vi pakker varerne dagligt (dog ikke weekend og helligdage).

Alle pakker bliver sendt med PostDanmark.

  • Kan man bestemme, hvor varerne bliver leveret?

Du bestemmer, hvor varerne bliver leveret. Når du går til kassen i vores webshop, får du mulighed for at vælge forsendelsesmåde. Som standard er den sat til ”Uden omdeling”, men man kan vælge ”Med omdeling”.

  • Hvad er forskellen på ”Med omdeling” og ”Uden omdeling”?

”Med Omdeling” betyder, at varerne bliver leveret ved din dør. Hvis du ikke er hjemme, bliver varerne leveret til den nærmeste postbutik/posthus.

”Uden omdeling” betyder at varerne bliver leveret til din nærmeste postbutik/posthus.

  • Kan jeg få mine varer leveret til min pakkebox?

Ja, du skal blot oplyse dit pakkebox nummer i kommentarfeltet, når du udfylder dine kontakt oplysninger.

  • Kan jeg selv hente min varer hos jer?

Ja – Du skal blot ringe og aftale det med kundeservice, så de klargør din pakke før du kommer.

  • Hvor lang tid går der før jeg modtager mine varer?

Der går ca. 2 arbejdsdage, før din varer bliver leveret.

  • Hvad gør jeg, hvis mine varer ikke er kommet, efter 2 arbejdsdage?

Går der mere end 2 arbejdsdage, kan du kontakte os, så hjælper vi dig med at spore dine varer.

Betalingsmåder

  • Hvilke betalingsmåder modtager i?

Vi modtager følgende betalingsmåder: Dankort, Visa, Mastercard, Maestro, Americanexpress, Paypal, Mobilepay og bankoverførsel.

  • Kan jeg købe hos jer ved bankoverførsel?

Ja, du skal blot kontakte os, før du kan bestille med denne betalingmåde.

  • Kan jeg betale med Mobilepay?

Ja 😉

Tilbud lige nu!